Co musisz wiedzieć o Stronach Internetowych?
Internet to ogromne miasto, po którym spacerują nasi klienci.
Zadbaj o to, aby klient zatrzymał się przed twoją witryną i skorzystał z Twojej oferty.
Strona Internetowa to plik lub system plików umieszczonych na serwerze w celu ciągłego udostępniania ich użytkownikom. Użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej może je przeglądać.
Domena Internetowa to po prostu nasz adres strony. Każdy kto planuję utworzenie swojej strony wybiera odpowiedni dla niego adres, sprawdza czy jest on wolny, a następnie wykupuje go na dany okres czasu.
Posiadając domenę możemy utworzyć dodatkowo do niej adresy poczty elektronicznej.
Hosting to usługa sieciowa która pozwala na umieszczenie plików strony internetowej na serwerze. Serwer na którym znajduje się hosting uruchomiony jest 24/h na dobę przez co użytkownicy sieci jak i właściciel mają do niego ciągły dostęp. Hosting daje nam również możliwość z korzystania z przestrzeni na pocztę elektroniczną, użytkowanie baz danych i wiele innych.
CMS to panel administracyjny strony Internetowej pozwalający na edycję elementów na stronie bez znajomości oprogramowania. Aby dostać się do panelu administracyjnego potrzebujemy; jego adres, login oraz hasło.
Jest to strona internetowa która nie posiada podstron. Cała zawartość rozłożona jest na jednej długiej stronie. Nawigacja menu na takiej stronie wygląda w ten sposób, że klikając na dany link meny, strona przewijana jest do docelowego elementu.
Oczywiście. Każdy zaawansowany użytkownik komputera może samodzielnie zbudować stronę Internetową wykorzystując do tego celu dostępne oprogramowanie. Programy typu wysiwyg pozwalają na tworzenie strony w widoku projektu, czyli coś na wzór PowerPoint'a. Nie mniej jednak mało doświadczona osoba podczas produkcji strony może popełnić błędy przez które strona może działać nieprawidłowo na różnego typu urządzeniach, działać powolnie, lub być nieprzyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Niestety nieprawidłowe funkcjonowanie strony, może skutecznie odstraszyć naszych potencjalnych klientów.